אופנוע חשמלי – האם אנחנו שם?
רגע לפני שנדבר על אופנוע חשמלי, זוכרים כשמכונית חשמלית עדיין הייתה מדע בדיוני טהור? זה אפילו לא כל כך מזמן.
בשנים האחרונות אנו עדים למהפכת תחבורתית (ואנרגטית) בקנה מידה שטרם היה, כאשר עולם הרכב הולך בצעדי ענק לכיוון של נטישת מנוע הבעירה הפנימית בעידוד מעצמות ענק ורגולציה קשוחה.
מעטים התחומים בעולם האנרגיה הנקייה שדינמיים כמו שוק כלי הרכב החשמלים.
המכירות של כלי רכב חשמליים (EV) הוכפלו בשנת 2021 לשיא חדש של 6.6 מיליון. בזמן שבשנת 2012, רק 120,000 מכוניות חשמליות נמכרו ברחבי העולם. בשנת 2021, יותר מזה נמכרו מדי שבוע.
כמעט 10% ממכירות הרכב העולמיות היו חשמליות בשנת 2021, פי ארבעה מנתח השוק בשנת 2019. זה הביא את המספר הכולל של מכוניות חשמליות על כבישי העולם לכ-16.5 מיליון, פי שלושה מהכמות בשנת 2018.
המכירות העולמיות של מכוניות חשמליות רשמו עלייה חזקה ב-2022, עם 2 מיליון שנמכרו ברבעון הראשון, עלייה של 75% לעומת התקופה המקבילה ב-2021.
היום זה ברור מתמיד. הוויכוח הסתיים. ההנעה החשמלית תחליף לחלוטין את זו המזהמת בעתיד הלא ממש רחוק.
במהלך העשור הבא, אולי אף מוקדם מכך, תאסר מכירת כלי רכב עם מנועי בעירה פנימית מזהמים במרבית מדינות המערב.
אז איפה הכלים החשמליים האלו נכנסים לתמונה?
הבשורה הזו כמובן לא פוסחת על הכלים הדו-גלגליים.
זה רשמי, מהפכת האופנועים החשמליים מגיעה. ובכן, זה מגיע כבר זמן מה אבל בשנים 2022-2023 כל השוק צובר קצב. בשקט, כמובן.
תאמצו או תתעלמו ממנה ככל שתרצו, ההחלטה של המחוקקים היא להגדיר יעד לשנת 2035 להפסקת מכירה של כל האופנועים החדשים המצוידים במנוע בעירה פנימית (ICE),
מה שמשאיר קצת יותר מעשור ליצרנים לשכנע אתכם שרכיבה ללא מנוע שכזה יכולה לספק את אותם ריגושים תחושתיים כמו המכונות המסורתיות של ימינו.
קטלוג קטנועים חשמליים ואופנועים חשמליים
עשרות ארגונים, חברות ורשויות מקומיות כאן בישראל כבר התקדמו לציי רכב דו-גלגליים חשמליים, אשר מלבד לערך האקולוגי המבורך הקיים בצמצום זיהום האוויר והשמירה על איכות הסביבה, הסיבה העיקרית היא כלכלית.
יתרונות אופנועים וקטנועים חשמליים:
מעבר לחווית רכיבה זריזה ושקטה כלי רכב דו-גלגליים חשמליים נהנים מעלויות אחזקה מינימליות, עלויות טיפולים אפסיות וכמובן עלויות חשמל נמוכות משמעותית אל מול מחירי הדלק הגבוהים.
לצורך השוואה ביטוח לקטנוע חשמלי מקביל לביטוח של קטנוע 50 סמ״ק מה שאומר שחברות שליחויות הנדרשות לבטח נהגים חדשים יחסכו רק בעלות הביטוח חובה כ-3000 ש״ח אל מול קטנוע בנזין 125 סמ״ק סטנדרטי!
מנוע חשמלי אינו זקוק לטיפול שוטף, אין צורך להחליף חלקי שמן, הצתה או מצמד, כאשר העלויות השוטפות האמיתיות היחידות מעבר לטעינה הן עבור פריטי בלאי סטנדרטיים, כמו צמיגים ובלמים.
נוסף על כך, לאופנועים וקטנועים חשמליים יש כוח פנטסטי והם מהירים מאוד, התאוצה בלתי ניתנת להשוואה ביחס לאופנועים המונעים בדלק בזכות 100% מומנט מיידי , אספקת מומנט לינארית, מה שגם אומר שלא תקבלו את תחושת הנחשול שמקבלים עם אופנועים המונעים בדלק.
בשורה התחתונה: העתיד הוא ללא ספק חשמלי ואם אתם שואלים אותנו העתיד כבר כאן.
תוכנית המימון המלא של ריינג' לאופנועים:
ריינג' אופנועים מציעה תוכנית מימון מלא המאפשרת ללקוחות לרכוש אופנוע/קטנוע חדש ללא צורך במקדמה ובתשלומים חודשיים נוחים.
מימון לאופנוע הוא פתרון אידיאלי עבור אנשים המעוניינים לרכוש אופנוע/קטנוע חדש, אך אין להם את כל הכסף במזומן. התוכנית מאפשרת ללקוחות לקבל את האופנוע שהם רוצים, מכל יבואן ודגם ללא המתנה.
אז למה אתם מחכים ?
ההליך הוא פשוט ומהיר, השאירו מסמכים היום וקבלו תשובה מהירה.
אנו נמצא את ההצעה הטובה ביותר עבורכם, כך שתוכלו להתחיל ליהנות מהאופנוע החדש שלכם בהקדם האפשרי.
לבדיקת זכאות חינם>>